marți, 31 mai 2011

1 IUNIE

                    La multi ani!!! Sper ca toti copiii sa aiba o zi minunata!!!!


  Sa stiti ca nu trebuie sa ai o gramada de cadouri si sa sarbatoresi cu o mie de oameni... trebuie sa te bucuri de micile bucurii pe care ti le ofera aceasta zi. De exemplu: azi de dimineata cand am fost la magazin am vazut un melc, intr-un peisaj  mirific [era printre niste frunze si floricele] sau imediat ce m-am trezit  parintii mi-au spus: "La multi ani!" sau azi este ziua mea preferata din saptamana... etc si alte lucruri care te fac sa zambesti!!!!


Intr-un astfel de peisaj, numai ca ii lipsesc floricele pe langa el!:X
 A! Si inca ceva, ziua copilului nu tine cont de varsta, asa ca mai voi astia care va credeti prea mari ,mai aplecati-va un pic si ganditi-va ca nu ati implinit inca 18 ani, ca sa fiti majori. :P:D

Niciun comentariu: