sâmbătă, 21 mai 2011

Randuri scrise de mine





   1.  E ora 00.00 si eu stau si ma gandesc oare pe cine iubesc? Si atat de ciudat suna "a iubi" si este atat de strain de mine... Ma uit la cer si oglindit in luna vad ochiul tau. Incerc sa-l ating, sa-l sarut, dar nu reusesc. E prea departe de mine. Sa ajung pana la tine imi trebuie o autostrada de curaj.

 2. M-am indragostit de tine intr-un vis
    Eram undeva cand tu ai strigat "bis"
   M-am intors din abis
   Si am atins
   O steluta cu iris maroniu  ce din cer s-a desprins.
  Tu ai zis "Au!"
  Si eu am zis "Oau!"
  Uimita de frumusetea
  Ce se ascundea
  Sub banalitatea ta!

3. Cautam iubirea unde era imposibil de gasit
   Dar uite ca pe tine te-am zarit
   Erai acolo liber,
   Mintea-mi te asemuia cu un lider
  O coafura indrazneata ce te definea
  Si doi ochi micuti ce mi-au inghetat privirea.

4. Papagalul

   Il recunosti de departe
   Este el, acolo la datorie
  In fiecare loc
   Chiar si in Jilava.
  Creasta: 1 m inaltime
  Blugi largi, cu talie
 Asa incat sa se vada linia chilotului pe o traiectorie rectilinie
 Tricoul stramt, incat sa i se vada
 Si cel mai mic pachet de ...grasime
 Si bineinteles nelipsita curea
 Pe  care este scris cu litere mari"GUCCI"
  Dar el, siguri sa fiti, ca nu va uita
  Legea naturii
 Care l-a invatat teoria cracanismului.

5. Hip hop-erul

-acela cu sufletul mai sensibil decat al unui poet
-nu se pierde in dunele din desert
-varsa lacrimi, nu sa te impresioneze ci sa se depresurizeze
-nu-i spune lui "bla, bla, bla" spune-i ceva la care sa poata spune "DA"
-nu-l minti pentru ca in urmatoarele lui versuri te vei regasi
-hip hop-erul este  un imprevizibil deci va spun si eu ca... am terminat poezia!!!!!


   


Deocamdata atatea randuri am... Sper sa va placa       

3 comentarii:

Maia spunea...

Multumesc mult, chiar aveam nevoie de niste incurajari ca sa continui, si am gasit persoana potrivita care sa-mi dea incredere in mine :d.

Pur si simplu eu spunea...

Ma bucur foaarte mult ca te-am ajutat! Nu credeam ca iti va pasa atat de mult de comentariul meu! :X

Maia spunea...

Ba da, orice mi-ai fi spus eram mai mult decat datoare sa raspund sau sa multumesc..un pic de atentie se vede >:d<