sâmbătă, 26 mai 2012

Sportul in viata noastra.

 Acest articol este mai mult pentru fete, deoarece eu sunt fata si mi-am facut un program de sport pt genul meu. Daca vreti eu pot oferi informatii si un program si pentru baietii.

   Sa vedem fetelor. Am navigat toata ziua pe Internet in cautarea unor exercitii cat mai eficiente si mai frumoase si mi-am stors creierii sa alcatuiesc un program usor si bun.
 
   In primul rand pentru a fii motivata mi-am stabilit niste scopuri. Va sugerez si voua.  Spre exemplu, unul dintre ele ar fii: "vreau sa  arat superb in pantalonii aceia scurti"; motivul meu este : " vreau sa am forta musculara si un corp tonifiat" .
  Sa va arat ce am gasit eu!

1. Incalzirea!!! 
 Niciodata sa nu va apucati de sport fara sa faceti incalzirea inainte.  Exercitiile cele mai bune pentru incalzire sunt reprezentate de stretchingul dinamic .  Stretchingul dinamic inseamna urmatoarele exercitii: 
1.1. lubrefierea articulatiilor . Inseamna rotirea:degetelor de la maini, a pumnului, incheieturii palmei, coate, umeri, gat, trunchi si bazin, solduri, genunchi, glezne si degete de la picioare. Se recomanda 10 rotiri la fiecare , dar si mai biene ste sa fecti pana simtiti voi ca isi face efectul .
1.2. miscare aerobica. Circa 5 minute de aerobic: sarit coarda sau alergat pe loc sau sarituri. 


2.Antrenamentul propriu-zis. 
 2.1. exercitii pentru muschii pectorali:
-flotarile
-exercitiile cu bratele
-ridicari vertebrale deasupra capului
-cercuri
Asa le puteti scrie ca sa va aduceti aminte in ce constau. Mai multe gasiti pe site.

2.2. exercitii pentru muschii abdominali

2.3.exercitii pentru spate
Sunt niste exercitii pentru coloana, pentru durerile de spate si pentru tonifierea lui.

2.4. exercitii pentru posterior 
-genoflexiuni;
-inotator
-ridicari de picioare cu fesierii incordati
-ridicari de picioare la 90 de grade.
 Le vedeti acolo explicate.
 Pss. Aici e un exercitiu amuzant pentru un fund ferm.

2.5. exercitii pt brate 

2.6. exercitii pentru picioare 

Le puteti combina astfel:
Duminica (eu incep de maine) :
-incalzirea 20 min
-exercitii pt abdomen, fund si picioare
-stretching pentru relaxare
* din 15 in 15 minute bem inghitituri mici de apa
*dupa sport mancam cel mai bine pentru ca atunci se ard grasimile

Luni:
-incalzire 20 min
-exercitii pt pectorali si pt spate+bicicleta
-stretching

Marti:
- incalzire 20 minute
-exercitii pt picioare si dans
-stretching

Miercuri:
-incalzire 20 min
-pt pectorali si spate
-stretching

Joi
-incalzirea
-exercitii pt abdomen, fund si picioare
-stretching sau si o plimbare

Vineri:
-incalzire
-plimbare, mers cu bicicleta/role, dans
-stretching

Sambata:
-incalzire
-exeritii: tot setul
-stretching.

Niciun comentariu: