sâmbătă, 26 mai 2012

Sa scapam de cosuri (2)

  Hei! Deci ultima data  va spusesem despre niste analize care te ajuta sa combati cosurile. Aici aveti acea postare. Inainte de asta cautasem pe mai multe site-uri mijloace prin care putem preveni si trata cosurile. Acest articol il gasiti aici.


  Acum sa continuam!
  In primul rand apucasem sa va zic ceva despre analizele care te ajuta. Eu am facut niste analize cu biorezonanta ( acest tip de analize este foarte controversat, dar eu zic din propria experienta ca nu strica deloc sa il faceti pentru ca va face atenti la anumite alarme pe care organismul vi le da fara sa va dati seama!). Acele analize m-au ajutat sa imi dau seama ca am deficienta de vitamine si minerale, cauze care duc la aparitia cosurilor. Asa ca am pus ciocolata deoparte, sucurile, prajelile si m-am apucat sa mananc sanatos.  Acest lucru ma ajuta si se vede deoarece nu este mult timp decand mananc sanatos, dar organismul meu deja reactioneaza -_^.
   Alte analize care m-au ajutat au fost cele de urocultura (analiza urinei). Din ele mi-a iesit ca nu beau apa, deci sunt deshidratata. Acestea le-am facut acum cateva zile, deci acum abia ma chinui sa ma invat sa beau lichide mai multe (DAR NU SUCURI, CAFELE , CIOCOLATE CALDE).   Ca sa nu uit mi-am pus un biletel pe monitor: "Bea apa!" si uite ca ma ajuta; iar la scoala mi-am luat o sticluta la jumate de apa plata pe fiecare zi ( ma rog, n-am cumparat cate una pe zi, ci am umplut-o de acasa).
   Luni voi face o ecografie la rinichi,stomac (ecografie pelvina).  Bineinteles  ca aceste  analize nu le fac doar pentru cosuri, sunt mai multe lucruri la care ne ajuta si cred ca le stiti si voi. Oricum este bine ca macar odata pe an sa ne facem analizele totale!  Eu va recomand si voua sa va faceti un set de analize.


  Cam atata despre acest subiect. Acum sa vedem mai departe ce lucruri ne mai ajuta. 




Ceea ce vă voi spune , încă odată,  nu are scopul de a va dezamăgi ci de a va opri din a va face iluzii ca veti scapa total de acneeSe poate trata si poate regresa gratie unui tratament cu produse adaptate, dar nu dispare cu adevarat decat atunci cand furtuna hormonala s-a calmat.


  Am gasit un site care spune niste lucruri interesante. http://www.ultraviolet.ro/articol/acneea-dulcea-povara-a-adolescentei
  Sper sa va ajute. Mi euna mi s-a parut interesant. Vreaus a atrag atentia faptului ca acolo unde zice ca machiajul nu dauneazaa acneei, chiar specifica totusi ca trebuie sa fie in functie de  tipul de piele, deci aveti grija!!!  Iar ciocolata si mezeluri nu or provoca acneea , dar oricum nu este bine sa le consumam in exces! 


 Am gasit un articol  mai interesat decat primul: http://www.netmedic.ro/articole-medicale/2/Acneea,_marea_problema_de_estetica_a_adolescentilor
    Aici ne arata cate tipuri de cosuri exista, cum sa le prevenim, cum sa le tratam...e interesat.


Actrita si fotomodel, originara din Brazilia. 
  Pe acasa TV am gasit un articol care spunea ca Gisele Bundchen a suferit d ecosuri in adolescenta. Ce mi-a placut a fost mesajul ei adresat adolescentilor care sufera de acnee, dar stiu ca frumusetea vine din interior:,, Trezeste-te de dimineata si bucura-te pentru ca existi, esti vie si sanatoasa! Apoi, incearca sa fii buna si generoasa! Fiecare fapta buna pe care o faci te imbogateste spiritual!"
  Gisele mai spune ca a scapat de cosuri dandu-si cu namol pe fata. Acum, nu stim ce namol a folosit, dar stim ca  tratamente asemanatoare le gasim in farmacie sau daca ne permitem putem cumpara chiar din linia ei de produse bio.
  Mai multe informatiii aici .


  Asta este ceea ce am gasit pe Internet. Bineînteles ca sunt lucruri pe care le puteati gasi si voi, poate veti spune, dar eu am vrut sa va ajut , sa va spun daca sunt unele lucruri gresite; deoarece eu cred ca mai bine in sfaturile de la un adolescent care trece prin aceeasi problema ca si voi decat de la cineva care e in afara subiectului si spune doar ce a citit.
  Eu v-am zis si lucruri care le-am facut si care le fac pentru a scapa de nesuferitele astea!
 Plus ca decat sa dau copy-paste la alte articole, zic ca e mai bine ca v-am dat voua link-uril, nu?


  Ok. Nu am terminat. Mai am niste articole scrise prin niste caiete de ale mele din cine stie ce reviste. ^_^.


  Sper ca va ajuta ceea ce cititi aici!






Un comentariu:

cosuri spunea...

Poti scapa de acnee, daca mergi la un dermatolog.Desigur tratamentul poate actiona diferit asupra mai multor persoane!