sâmbătă, 16 iunie 2012

Atât de aproape de vacanţă. Cum ne îmbrăcăm la premiere.

  Heii!! Mai e puţtin şi vine vacanţa!!! Hm... numai când mă gândesc mă cuprinde o stare de relaxare, de linişte... Eu una mi-am făcut o grămadă de planuri de vacanţă. Voi ce planuri v-aţi făcut? Eu vreau în primul râand ca în această vacanţă să mă duc la karate. Am mai fost vara trecută şi mi-a plăcut foarte mult, dar în timpul şcolii nu am putut continua. Aveţi nevoie de ajutor pt realizarea unuia dintre planuri? Nu ezitaţi să-mi spuneţi. Voi încerca să vă ajut cu ce pot. 


  Dar acum ia să vorbim despre cum ne aranjăm noi la sfârşitul anului şcolar.  ^_^ 
 Fetele, eu va propun sa va imbracati in rochite sau fustite si sa parasiti blugii, panatalonii lungi,  adidasii pentru o zi. Deci la premiere propun sa va imbracati cu o rochita de vara mai finuta cum ar fi una dintre acestea: 




 Nu prea stiu ce sa zic despre pantofii. Nu imi place nimic din ce vad pe net deoarece au tocul prea mare, iar eu sunt abia a7-a (trec a8-a). Sa vad ce gasesc si prin magazine.  Dar hai sa va arat cateva modele care totusi mi-au atras atentia. Eu cred ca prima rochie s-ar completa foarte bine cu aceste sandale: 

Alt model: 



 Coafura: pe o parte, indreptat si tapat, ondulat, coada intr-o pare, coc dichisit etc. 
 Psst! Aveti grija sa fiti pensate si epilate, mai ales mustacioara.

Baietii, voua va propun o camasa foarte lejera, niste pantalonii, daca se poate nu blugi,  mai eleganti (nicidecum d'aia pana in vine sau rupti sau cu buzunarele rupte) si niste pantofi  de vara care sa se potriveasca. Coafura sa fie aranjata, fara tepii sau creasta.  Bineinteles daca sunteti genul  caruia ii place sa se penseze, epileze sunteti liberi sa o faceti.




 Una dintre acele camasi cu pantalonii astia si niste pantofii mai eleganti sau chiar adidasii aceia. 

  Nu am pus prea multe imagini pt ca mi-e sa nu se ingreuneze functionarea site-ului. Oricum puteti gasi o gramada de idei la un simplu search pe Google.  

Niciun comentariu: